Sarcina
Identitate vizuală şi branding pentru o expertă contabilă din București.
Provocarea
Conceptul nostru de design trebuie să reprezinte un branding elegant, modern, simplu care să ajute la o identificare ușoară a companiei. Stâlpii brand-ului și zonele de oportunitate au fost înfățișate de profesionalismul, performanța și calitatea de care dă dovadă în munca depusă. Valoarea principală a brandului? Versatilitate.
Soluția
Identitatea capturează spiritul brandului într-o manieră contemporană și îmbietoare. Identitatea vizuală, a fost concepută în jurul ideilor și dorințelor brandului. Prin folosirea unui font curat de tipul serif, combinat cu un al doilea font sofisticat de tipul sans serif, brandul afișează o personalitate puternică și un sentiment de atemporalitate. Împreună cu identitatea vizuală, o paletă de culori violet aduce eleganță în detaliile sale. Culoarea primară a fost aleasă cea violet datorită asocierilor cu încrederea, alături de vechile relaționări cu securitatea și fiabilitatea.
Pentru a exprima vizual caracteristicile brandului, am explorat forma unui simplu wordmark cu o mică tăiere. Conceptul de logo, ca și întreg, are un aspect elegant care-i conferă brandului o senzație abordabilă, în timp ce forma neobișnuită a literelor “O” şi “A” funcționează pe post de linie de fracție pentru a face ca brandul să fie evidențiat.
Brandul de contabilitate a fost dornic să-și transmită expertiza într-o manieră modernă, așa că ne-am propus să creăm un branding care să-i cinstească profesionalismul într-un stil contemporan. Elementele geometrice fac referire la linia de fracție și la semnul de procent – mărci caracteristice în contabilitate, iar fontul sans serif poziționează brandul cu fermitate în domeniul practicat.
Concluzie
Minimalismul și eleganța sunt elementele principale pentru dezvoltarea acestei identități. A fost construită de la primul principiu, al modernității, urmărind mărcile și semnele reprezentative ale contabilității și auditului financiar, precum și o linie vizuală estetică între artă și matematică. Am ales o gamă elegantă de culori violet, acompaniată de fonturi moderne și contemporane îngrijite și clare, foarte apropiate lumii contabilității. Acest lucru pentru a sugera concentrarea asupra faptelor și exactității. De asemenea, am căutat să folosim câteva elemente grafice în construcția logo-ului, realizând un logo cu totul personalizat.
Un proiect similar de branding din portofoliul nostru poate fi vizualizat la acest link.
Logo-urile autoritatilor CAFR si CECCAR au fost descarcate de pe website-urile lor.