Design ambalaj de produs

Majoritatea deciziilor pe care le fac cumpărătorii sunt pur instinctive și reactive, în funcție de culoare, formă și familiaritatea locației. Vânzătorii cei mai buni sunt cei care apelează la partea emoțională a creierului înanintea celui rațional.

Aceste reacții instinctive pot fi aplicate în design-ul unui amabalaj de produs care devin precum niște senzori care ne afectează subconștientul, generând emoții și acțiuni înainte ca partea conștientă a creierului nostru să răspundă. O astfel de abordare nu face altceva decât să conecteze la nivel emoțional cu publicul țintă, crescând numărul de vânzări.

La RAL Design & More ne asigurăm că orice design de ambalaj de produs se va face ușor de înțeles dintr-o privire: ce produs este, povestea transmisă și de ce trebuie cumpărat. Pentru designul ambalajului de produs vom apela la toate cunoștințele noastre legate de design, artă, științe sociale și idei creative pentru ca produsul create de tine să aibă impactul dorit!